PES 2009 (PS3) - Patch 1.2

15 kommentarer


Patch 1.2 har släppts på PSN för PS3.

1. Patchen laddas hem när ni går in i spelet och samtidigt är uppkopplade mot nätet med er PS3.
Först uppdaterar den spelet.
2. Därefter ska ni gå in i "system settings" och välja download. Det kommer sedan en text som varnar er för att allt ni ändrat i editmode kommer att försvinna. Detta är dock nödvändigt för att ni ska kunna spela online.
3. Ladda ner enligt önskemål, P2P eller vanlig nedladdning.

Mer info om uppdateringen finns här.

Patchen är ovanligt bra för att vara KONAMI, uppdaterade spelartransfers och många nya tröjor för champions league. När man går online ser man också i sin profil att det uppdaterats från 1.00.00 till 1.00.01. Patchen lägger även till en uppladdningsfunktion för legend mode online. Där kan man ladda upp sina snyggaste moves. Tyvärr så går det inte att göra likadant med mål som man gör mot andra spelare i det vanliga nätverksläget.
 
1 Atbin Vali:

skriven

Oj, det känns ju fan bra;D



Alla spelare uppdaterade va?



Men Bayern är inte med eller?

2 carlosen:

skriven

oj, det låter bra, kommer detta även till pc?

3 Atbin Vali:

skriven

Carlosen:



Ja, det kommer det göra. När patch 1.1 kom ut, så kom den ut först på PS3, sen någon dag senare dök den även upp på PC.

4 marmulax:

skriven

Men om man har laddat ner of från WENB kommer den att försvinna då eller?

5 Trosso:

skriven

Ute till Xbox 360 ännu?

Om inte, hört något om när den ska komma?

6 Fregen:

skriven

Gah! Varför måste ALLTID vi 360- ägare vänta en jävla massa? Jag har aldrig ens sett patch 1.1 till 360n, nån som vet vart man laddar ned den? För inte måste man väl vara "guldmedlem"?

7 Häll:

skriven

HJÄLP!



Någon som vet hur jag gör.

Jag har följt instruktionerna men under nedladdningen så stod det PES NETWORK FAILED eller liknande, så efter 70 % av patch-nedladdningen dog nätverket.

Jag har loggat in sedan och kollat och det är så klart inte uppdaterat.

Och nu kommer det inte upp något om att jag måste uppdatera, hur får jag patchen, kan jag ladda ner från nätet?



8 Matte:

skriven

Kan man inte spela online med typ WENBs OF?

Man uppdataterar och lägger sen in filerna från någon OF igen eftersom de försvinner, eller kan man inte använda hemmagjorda längre efter uppdateringen? Ursäkta formuleringen

9 Caniggia:

skriven

@ Häll - gå in och ta bort allt PES relaterat i din Game Data katalog i PS3:an. Starta sedan om spelet så ska patchen laddas hem igen.

10 Atbin Vali:

skriven

Läste på winningelevenblog att patchen har tagits bort, och kommer komma ut på internet den 3.e november igen..



Stämmer det eller?

11 Jocke:

skriven

Lite tråkigt att den option file man laddat ner kommer att försvinna då det tog en jävla tid att sitta och kopiera in varenda bild.



@ Caniggia



Är det de flesta transfers som är uppdaterade eller saknas många fortfarande?

12 andiie:

skriven

Alltså kan ni vara lite tydligare här tack, så den jag laddade ner från winning eleven blogg ska jag ta bort igen eller?!

13 Häll:

skriven

Caniggia:

Tackar:)



SYSTEM DATA? Innebär väl inte att min online-profil försvinner, om jag tar bort den, eller?



Annars har jag bara en cup sparad och några repriser.



Kan tänka mig att det är system data som ska bort?

14 andiie:

skriven

Så jag har startat spelet och varit uppkopplad på nätet inte ett skit har hänt tack så mkt nu har jag tagit bort alla mina saker också (Y)

15 Anna Rahm:

skriven

Snygg fashion blogg :)