Jon bloggar om PES 2010 (3) - Översättning

3 kommentarer
Jon bloggar ännu en gång om PES-arbetet bakom kulisserna, som vanligt har jag översatt detta.

Rörelser och Känslor i Barcelona

Ännu en fylld arbetsvecka i PES-Världen. Jag var i Barcelona förra veckan i samband med rörelseinspelningen (mocap) med Leo Messi. Vi flög dit samma dag som Champions League vinsten började firas och det var helt galet. Det kändes som att hela staden var ute och firade på gatorna. Vilken atmosfär!

Barcelonafans firar vinsten i CL

Jag tror att Leo kände av sviterna efter firandet av Champions League vinsten i början av inspelningen men han höll huvudet högt och vi spelade in hans rörelser. Vi spelade också in lite intervjumaterial som ni kommer att få se på en ny sajt inom kort.

Jon och Messi får instruktioner inför motioncapturesessionen.

Jon visar med sitt kroppspråk att han vill ha det på ett vis.

Den andra stora nyheten är naturligtvis E3. Olyckligtvis kunde jag inte åka dit, men jag är naturligvis intresserad av att se reaktionerna till videon. Det är bara en teaser såklart men den har producerats från spelmotorn och den skvallrar lite om de taktiskta förbättringarna. Våra fans vill se när PES 2010 spelas och det är info som kommer närsomhelst. Förvänta er feedback inom kort nu. Ni kan också förvänta er att det kommer en nyhet om en annan värvad spelare till PES-Serien väldigt snart.

Hälsningar Jon

Två lite gladare peeps i Barcelona!
"Detta är Satoshi Suzuki (Ansvarig för Spelmekanikprojektet) och jag i Barcelona."

Postat av Jon Murphy

Läs orginalbloggposten på engelska här.

TIDIGARE KONAMIBLOGGAR

20/5 - Toru Nagai - Grafiken i PES 2009
14/5 - Jon Murphy - Första gången jag provar PES 2010!
29/4 - Murphy & Hatsumi - Första blogginlägget från PES utvecklingsteam/PES Kick off


 
1 Don-T:

skriven

Motioncapture nu när i princip hela spelet är klart ? måte väl vara till några cutscenes då ? eller ska det in i spelet

2 Anonym:

skriven

@ Don-T - Spelet är på långa vägar klart än. Utvecklingen håller på ända fram tills slutet av Augusti. =)

3 elias:

skriven

kul o träffa messi?